.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتهار مازندران به علويت آن است

محمد اسماعيل امامزاده، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در اين جلسه كه روز گذشته با حضور اعضاي شوراي شعر علوي مازندران برگزار شده بود، گفت: نگاه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي به موضوع شعر و ادبيات از عمق بيشتري نسبت به سال هاي گذشته برخوردار بوده و امسال در نهمين جشنواره سراسري شعر علوي به طور قطع تحولات بيشتري را شاهد خواهيم بود.

امامزاده، اعتلاي شعر علوي در مازندران را از خاستگاه ويژه اي برخوردار دانست كه ريشه در عقايد ديرين مردمان اين خطه است و مردم اين استان با نام علي بن ابيطالب(ع) زبانزد خاص و عام هستند.

وي افزود: شناساندن فرهنگ ناب شيعي به ويژه انتشار مرام و شخصيت ائمه اطهار(ع) در ميان مردم جامعه مستلزم جديت بيشتر مسئولان فرهنگي استان و كشور است.

دبير جشنواره شعر علوي مازندران با تأكيد بر درخشش حوزه شعر علوي در مازندران ، عنوان داشت: اگر بخواهيم تمام انرژي اين اداره كل را در جايي صرف نماييم، آن جشنواره علوي است كه بايد در طول سال يادمان علوي را زنده نگه دارد و به اميد خدا اين جشنواره در نهمين دوره خود، در حد بالا و فاخري برگزار مي شود.

وي ايجاد بسترهاي لازم پيرامون كشف و پرورش استعدادهاي ادبي در استان را با توجه به سابقه درخشان ادبيات اين استان ضروري خواند و وضعيت موجود را رضايت بخش ندانست و ساماندهي شعر و ادبيات مازندران در خلال رسيدگي به امور انجمن هاي شعر را از مهم ترين اهداف اين اداره كل در سال جاري برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.